Header
PODJETJE
NOVICE


11.10.2012

Žiranti na Dnevu žirije so ocenili novosti izdelkov in potrdili kategorije kot podlago za nadaljnjo javnomnenjsko raziskavo


Plaza Hotel, Ljubljana, 27.9.2012-Koncept Produkt leta je največja javnomnenjska raziskava novih izdelkov v industriji široke potrošnje na svetu.

Izbor je sklenjen v prvem delu, pregledu novosti in potrditev kategorij izdelkov široke potrošnje, na dogodku Dan žirije. Žirijo sestavljajo ugledni potrošniki, ki so s svojim znanjem in razgledanostjo, v vlogi potrošnika, preverili in pregledali ali se prijavljeni izdelki široke potrošnje ponašajo z vsaj minimalnim kriterijem inovativnosti.

Člani žirije so:

 

  • Vesna Zakarič, strokovnjakinja na področju raziskav potrošniškega mnenja, direktorica prodaje raziskovalnega podjetja Gemius S.A. Poljska
  • Tomaž Drozg, predsednik uprave Adria Media Ljubljana, član upravnega odbora SOZ in predsednik slovenskega združenja medijev pri SOZ
  • Robert Ilovar, prejemnik več mednarodnih nagrad s področja načrtovanja celostnih podob ter vizualnih komunikacij, med drugim prejemnik treh Red dot priznanj; partner in kreativni direktor v oblikovalskem studiu IlovarStritar.
  • Primož Kapus, soustanovitelj  zunanjega oglaševanja v slovenskem prostoru, lastnik in direktor podjetja Amicus d.o.o.
  • Anton Majzelj, poznavalec naprednih tehnologij, ustanovitelj in nekdanji dolgoletni prvi mož Mobitela d.d.
  • Jože Mermal, predsednik uprave BTC d.d.

 

V prijetnem vzdušju Plaza Hotela v Ljubljani, so člani žirije na podlagi osebne presoje podali oceno od ena do pet vsem 51-tim nominiranim izdelkom in linijam izdelkov v osnovanih 16-tih kategorijah. Vse izdelke so preizkusili, testirali oziroma okusili z namenom podelitve ocene o atraktivnosti, inovativnosti in dodani vrednosti inovacije za potrošnika. Žirija je tako izločila produkte, ki nimajo nobene inovativnosti, nobene nove koristnosti, ki bi jo pridobili kupci z nakupom izdelka.

Na podlagi dobre povprečne ocene se izdelki uvrstijo v finaliste, kar pomeni, da bodo obravnavani v nacionalno reprezentativni javnomnenjski raziskavi potrošnikov, ki se bo izvajala v prihodnjem mesecu. Potrošniki na podlagi izkušnje ob uporabi izdelkov odločijo, kateri izmed novih izdelkov, v posamezni kategoriji, so njim prinesli najvišjo dodano vrednost, koristnost in zadovoljstvo. Nacionalno raziskavo izvaja ugledno, mednarodno raziskovalno podjetje ACNielsen.

Zmagovalni izdelek prejme naziv in možnost uporabe pečata Izbran produkt leta. Izdelek s pečatom služi vsem potrošnikom ob nakupni odločitvi bližnjico do preverjenega, varnega in referenčnega nakupa.

Dodatne informacije: Romana Muha, odnosi z javnostmi, mobitel: 031 331 600, e-poštni naslov: romana.muha@produktleta.si