Header
PODJETJE
NOVICE


08.05.2012

21. SOF zaključen


Na letošnjem SOF-u sta moža v črnem Aleš Hubad in Matjaž Rozman predstavila  ključne razlike med  dosegom; koliko ljudi ima možnost oglas opaziti in priklicem oglasne akcije; koliko ljudi je dejansko oglas opazilo. Gre za to, da je velika razlika med teoretičnim dosegom, ki je tudi podlaga za realizirani doseg in vodi v zaznano izpostavljenost oglasa ter nazadnje privede do rezultata, kar predstavlja priklic oglasne akcije.  Temo so lepo razvili tudi gostje iz oglaševalskega sveta in sveta športa.  

Okroglo mizo je vodil Bor Rozman, o tržnih raziskavah je veliko povedal Andraž Zorko, Aljoša Bagola se je razgovoril o vplivu kreativnosti na opaznost plakatnih akcij. Razliko med potencialnim dosegom in priklicem t. i. dejanskim rezultatom pa so nazorno prestavili  Boris Denić, Borut Škof, Goran Janus in Sanel Konjević, saj na začetku tekme oz. sezone imajo vsi športniki enaka izhodišča oz. enake možnosti, medalje pa zaslužijo samo najboljši.